Pages

Tuesday, June 2, 2009

diri aku..bukan best pon!!!

nk tau pasai aku???
duk diam2..baca bg abeh apa yg aku tulis ni..bt letih aku ja taip klu ampa xbc...nama aku muhammad firdaus bin shaharom..aku duk kedah ar..alamat xpyh,nti kalut nk mai umh aku plak..aku xska org mai umh aku..besday aku 2/2/1989..lahir kt sg.bakap..kiranya aku org penang ar..stay dan bermastautin kt kedah..ha??aku ada bapa org adk bradik??rmai gila,nk kta klu time raya 2..mmg meriah ar..aku ada 2 org adk bradik..aku ngn kak aku ja..ok ar 2..rmai apa..oh..ha??ish3,nk tao gak ka aku dl sekolah mna smpai skrg aku stdy mna??suma nk tao ni..yela2..aku dl msa skolah rndah kt SK Ibrahim(jgn tya kt na),pas2 menengah kt SMK Bandar SP(toksah duk bt heran) pas2 tranfer p SM Teknik SP1(xtao duk senyap)...dh beh spm aku relax ja..keja kdai mkn ar..jd pembantu chef..kranya aku bleh msak ar..tkat nasi2 goreng 2 tere ar(time dl ja)..aku dpt interview msk maktab perguruan(yg skrg ni dinaiktaraf mnjd institut perguruan)...pas2 aku rsa cm aku xleh dpt dh(sbb time interview aku duk bt mrapu)...pas2 aku msk UNITAR kt Petaling Jaya amek kos culinary art(konon nk jd chef)..pas2 xsmpai sebulan tgk2 mak aku call,kta "woi,ang dpt msk maktab..ang blik la"..mula2 aku xmao,bebai ar gak,guling2 2,3 kali kt dpn kak aku..pas2 dia stai bt bodo ja..sakit ati aku..ati aku ni keras2 last2 cair gak ngn ayat pompuan(kak aku da)..aku turuti..pas2 skrg ni aku bljq kt IPGM Kampus Sultan Abdul Halim..amek kos prasekolah(ajak bdk2 tadika)...apa lg yg ampa nk tao??ha??oh..aku ni xsmpoi pon..besa2 ja..nk tao meh kawan ngn aku..dh ar wei.xlarat taip dh..to be continiod...

No comments: