Pages

Monday, June 29, 2009

gig terbaik bt kali kedua...


gig EVERYBODY'S ENEMY live at Kuala Lumpur..best!!!!


nk story ckit ar psai gig yg aku mai n perform ni..hahaha... gig pd 26/06/09,kmi gerak awal ar 25/06/09...mula2 skali,aku gerak dari SP nek bas pkul5..yg ikot aku mett ngn akim ar..merangkap lineup last strive ar kn..smpai sna dlm pkul11 cm2 ar..pak ed mrangkap vox last strive mai amek kmi kt pudu..pas2 lepak2 mnom2 mkn2 kt nasmir KL(sblh KLCC)..pas2 dlm pkul2 pg br blik umh pak ed kt kg.baru KL..pas2 duk lpak2..akim ni ar..bt rare,ajak jamming tgh2 pagi..gila kot,jam dh pkul3.30 pg..pas2 pak ed kta xpa..jom p tgk kot2 ada kdai duk bka lg(mmg xbuka pon)..last2 kuaq cm2 jela..hahaha..pas2 keesokan harinya..dlm pkul2(lpas solat jmaat ar)..kmi p time squre(btoi tah eja),nk jamming kt sna ar..pak ed kta smpoi kt sna..jamming org luaq bleh tgk..hahaha..kmi nek train ar..nma apa tah aku pon xtao..pas2 dh smpai kt jamming kmi jamming ar kn..hahaha..pas2 ronda2 kt mall 2..akim bli kasut bleh..aku xbli apa sbb dlm poket ada rm10 ja..ahaha..pas2 kmi gerak p ampang tros ar nek train..pas2 smpai sna band jepun 2 xmai lg..kmi mai dl..lepak2 sat kt sna..yg xtahan 2 ada org berak kt dpn studio 2..mmg bau taik ar..aku pon xtao spa ar yg berak 2..adoi..xpala..2 dpa pya psai ar..nsib xberak dlm studio 2..hahaha..so,gig 2 start dlm pkul8 cm2 kot..band first band PxKxG,agak smpoi ar dpa men..pas2 kmi perform ar kn..mmg crowd support trok2 ar..ada awek 2 siap sing along lagu kuasa kita..aku trkejut..hahaha..kmi men smpai 10lagu..aku yg letih duk katok drum..adoi..pas2 band jepun 2 ar paling best ar..dpa pya performance mmg trbaik ar..dh dpa 2 geng yakuza(btoi tah eja..)..vox dia mat saleh..dia stay jepun..dia asal new zealand kot..hahaha..pas2 dh beh gig probs 1 ja..kn gig abeh pkul12 lebih..train,bas suma xda ar..mslh plak nk blik umh pak ed xleh.pas2 pk pya pk nsib ada mmbr pak ed nk mai amek..pas2 kmi blik lpak2 jap kt kdai mkn..aku pon xtao kt na..smpai pkul4 pg kot..trlupa esk nk rush blik SP..last2 blik umh tdo pas2 bngn pkul7 pg..sat jela tdo..pas2 sbtu pg kmi gerak p pudu nek train ar..nsib ada bas..pkul9 kmi gerak n smpai SP pkul2.30..2 jela nk gtao ampa..hahahha...

No comments: